Sunday, October 11, 2009

salam sejahtera

salam sejahtera ke atas kamu semua pengunjung blog ini...

lama gak rasenye x berkarya disini...sibuk? x juga...aku lebih banyak tumpu kat bolg yaumiyaati
aku. aku wat camtu supaya Bahasa Arab yang aku belajar dkt 10 tahun x terbang camtu je..malaysia ni nak cari pak arab kene gi k.l., aku ni k.l buleh kire buta gaklah..satu lagi yang aku tak tahan dia punye traffic jam!!!!cam hampeh...suh naik beskal x nak..almaklumlah kota metropolitan..ape barang naik beskal...

Sebenarnya aku baru balik dari Punggai Bayu Beach Resort...sekolah wat sambutan ari keluarga kat situ..best gak..nant aku masukan foto-foto yang telah di"snap" olah kengkawan aku...

Best gak kat situ..pantai landai..aku pulun mandi laut...nak pergi sendiri x meriah...

Oklah...nanti aku edit karya-karya baru...skang ni tgh penat lagi...

Abohannan
111009
5.56p.m

No comments:

Post a Comment